reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Chudják

Tomáš Chudják

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fešák zo Žiliny a Dr. Savior Vivre.. Študent odboru Mediamatika a Kultúrne dedičstvo na ŽU, teraz tak trochu web worker, tak trochu filozof a tak trochu z každého rožku trošku ;)http://thomas.utv.skhttp://www.osazilina.skhttp://www.primus.sk Zoznam autorových rubrík:  Všetky tie ženskéŤažké časy

reklama

Všetky tie ženské

Všetky tie ženské - ôsmačik

Tomáš Chudják

Všetky tie ženské - ôsmačik

Ako malý ôsmačik na základnej škole, som bol tak zamilovaný do svojej spolužiačky, ako to len zamilovaní vedia. Nakoniec prišiel deň, keď som si uvedomil, že viac nemôžem čakať. Je načase stať sa chlapom a spraviť chlapskú vec.

  • 18. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 700x
  • 3
Pridaná hodnota - slečna za pultom?

Tomáš Chudják

Pridaná hodnota - slečna za pultom?

Čo nás ovplyvňuje pri kúpe tovarov a služieb? Je to vždy len cena? Pred pár dňami som bol v meste so starým priateľom. Je to typický príklad človeka, ktorý má v gréčtine pomenovanie Liguris - "ten, ktorému steká slinka po brade, keď vidí krásnu ženu." Povedzme si úprimne, je to jeho slabina ;)

  • 21. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 460x
  • 5
Slečna z kníhkupectva

Tomáš Chudják

Slečna z kníhkupectva

Pred pár dňami som sa po pár mesiacoch vrátil späť do Žiliny a kým som pomaly prechádzal po obchodnom centre, zablúdil som k svojej obľúbenej predajni. Žiadne oblečenie, technika alebo vybavenie od výmyslu sveta. Jednoducho knihy.. Vždy si prelistujem v jednej, dvoch a na chvíľu sa ponorím do sveta nových príbehov a informácii. Najbližšie to však nebudú knihy, kvôli čomu sa tam vrátim späť ;)

  • 3. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 360x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu