reklama

Všetky tie ženské - ôsmačik

Ako malý ôsmačik na základnej škole, som bol tak zamilovaný do svojej spolužiačky, ako to len zamilovaní vedia. Nakoniec prišiel deň, keď som si uvedomil, že viac nemôžem čakať. Je načase stať sa chlapom a spraviť chlapskú vec.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Za jediné ušetrené peniaze som kúpil krásnu zlatú retiazku v peknej žltej krabičke. V ten deň - piatok, som ju ukryl do tašky a vydal sa na cestu do školy. Čakalo ma dlhých 6 hodín vyučovania, počas ktorých sa ozývali motivačné hlasy mojich spolužiakov, rady a tipy na holky, gestá a inštrukcie.

Ako sa deň blížil ku koncu vyučovania, čelo mi zalieval pot a poza môj chrbát sa ozývali hlasy "Do toho!... Urob to konečne.. Mám to spraviť za teba?" Pohár trpezlivosti pretiekol, je čas.

V triede nás bolo v tom čase okolo tucta a učiteľka. Pomaly sa otočím k mojej tajnej láske, položím žltú krabičku s retiazkou na jej stôl a nahlas prehovorím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"XYZ, nechcela by si so mnou chodiť?" Bledý ako stena, ona bledá ako stena, ostatní červení ako repa.

"Ďakujem, ale nie." Vráti podanú retiazku späť na môj stôl.

Pozerám na ňu, ona na mňa, obaja na seba... "Môžeš si ju nechať" vrátim ju späť... "Ďakujem, ale zober si ju" odmietne. Takto to nenechám, kúpil som ju pre ňu, musí ju mať! Definitívne zavelím, nech si ju zoberie.

V triede je ticho. Dusná situácia, ktorú ešte teraz cítim. Otočim sa späť k lavici a hlavu ponáram hlboko, hlboko do topánok.

Uľavilo sa mi. Posadnutosť zo mňa rýchlo opadla a po víkende som sa postavil na nohy. Bola to prvá situácia, uvedomenie, že naše sny sa nepĺnia len podľa predstáv. Teraz sa nad tým pousmievam, či pri pozorovaní mojej malej sestry v rovnakom veku, alebo pri rozhovoroch s mojou (opäť) spolužiačkou. A pokiaľ viem, stále má tú retiazku doma odloženú ako spomienku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aj o tom sú... Všetky tie ženské :)

Tomáš Chudják

Tomáš Chudják

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Fešák zo Žiliny a Dr. Savior Vivre.. Študent odboru Mediamatika a Kultúrne dedičstvo na ŽU, teraz tak trochu web worker, tak trochu filozof a tak trochu z každého rožku trošku ;)http://thomas.utv.skhttp://www.osazilina.skhttp://www.primus.sk Zoznam autorových rubrík:  Všetky tie ženskéŤažké časy

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu